Spet smo v obdobju leta, ko številni mladi diplomanti opravljajo še zadnje študijske obveznosti in se pripravljajo na vstop na trg dela. To je hkrati tudi priložnost za delodajalce, da med mladimi najdete nove sodelavce. Kako pa lahko med množico mladih potencialov najdete in privabite tiste, ki bi se lahko razvili v visoko produktivne kadre?

1. Ne smete manjkati na zaposlitvenih sejmih in kariernih centrih

Zaposlitveni sejmi so odlični za mreženje in spoznavanje mladih potencialov. Tu lahko zbirate vizitke in življenjepise ter opravite kratke intervjuje. So prava priložnost za promocijo vaše blagovne znamke in krepitev ugleda vašega podjetja. Če želite izvesti učinkovito promocijo, pa je pomembno, da se prej temeljito pripravite. Potencialnim kandidatom morate predvsem dobro predstaviti vrednote in kulturo vašega podjetja, saj želijo študentje spoznati vaše delovno okolje. Generaciji milenijcev je pomembno, da v svojem delu najdejo smisel. S svojim delom želijo prispevati okolju in želijo biti ponosni na svojega delodajalca. Kot potrošnike jih privlačijo prav takšne blagovne znamke, ki izkazujejo pozitivne okoljske in družbene vrednote. In to iščejo tudi pri vas.

2. Aktivirajte se na družbenih omrežjih

Družbena omrežja so postala priljubljena platforma za iskanje in selekcijo kadrov. Čeprav večina študentov išče zaposlitev preko spletnih oglasnih portalov in kariernih centrov, pa veliko informacij pridobivajo preko družbenih omrežij. Tako kot vi ‘googlate’ vaše potencialne kandidate, tako tudi oni iščejo informacije o vas. Družbena omrežja so odlična priložnost, da se povežeta z njimi na osebni ravni in jim predstavite vašo organizacijo tako, da bo pritegnila kandidate, ki bodo ustrezali vašim pričakovanjem. Posnemite video v katerem predstavite vaše sodelavce ali običajen dan v pisarni, predstavite vaše uspehe in rezultate ali izkoristite nešteto možnosti družbenih omrežji, preko katerih lahko bolje spoznajo kulturo vaše organizacije in svoje bodoče sodelavce.

3. Prepoznajte ustreznega kandidata

Pri ugotavljanju ustreznosti kandidatov, ki še niso imeli priložnosti, da dokažejo svoje strokovne veščine in pridobijo izkušnje, je bolj kot povprečna ocena, pomembna njihova osebnost. Pravi kandidati so tisti, pri katerih prepoznate strast do dela in željo, da prispevajo k uspešnosti vaše organizacije. Ker bodo znanja in veščine pridobivali skozi delo, bolj kot izkušnje štejejo njihove miselne in osebnostne lastnosti ter motivacijska sidra. Prepoznati morate, če imajo sposobnosti, da bodo kos vsakodnevnim izzivom in se bodo v okolju dobro počutili.

4. Pritegnite in zadržite najboljše

Milenijci iščejo v življenju več kot ‘samo zaposlitev’ in postopno napredovanje znotraj organizacije. Čeprav igra plačilo pomembno vlogo, pa za njihovo motivacijo in zavzetost ni dovolj samo ustrezno finančno nagrajevanje. Visoko cenijo možnosti osebnega razvoja in kariernega napredovanja ter fleksibilnost urnika in dela. Zato je pomembno, da jim znate to predstaviti. Na konkretnih primerih sodelavcev pokažite, kakšna usposabljanja in podporo ste jim nudili pri razvijanju potencialov in kako so napredovali. Predstavite jim kakšne ugodnosti lahko pričakujejo, če bodo na delovnem mestu uspešni. Edinstvene značilnosti milenijcev zahtevajo drugačen pristop k zaposlovanju in ohranjanju zaposlenih.