Raziskovalna podpora
Raziskovalna podpora
Raziskave notranjega okolja podjetij in organizacij, (p)ostajajo najboljši način vključevanja zaposlenih v odločitve in najboljši napovednik vedenj zaposlenih. Naš nabor raziskovalnih orodij vam pomaga meriti, analizirati in se razvijati na vseh organizacijskih nivojih, od kulture podjetja, vzvodov sprememb (klime) in zavzetosti zaposlenih, do individualnih značilnosti posameznikov, timske dinamike in voditeljskih kompetenc.
Raziskave notranjega okolja podjetij so še vedno najboljši način merjenja zavzetosti zaposlenih in vzvodov za spremembe.
Organizacijska kultura
Pri raziskavah organizacijske kulture uporabljamo t.i. integriran sistem podjetja Human Synergistics International, ki se na različnih organizacijskih nivojih ukvarja z analizo, merjenjem in razvojem učinkovitosti posameznikov v organizacijah. Podjetjem omogoča pripravo programov sprememb na individualnem, skupinskem in organizacijskem nivoju, bodisi istočasno ali zaporedno enega za drugim.
Zaposleni, ki pri svojem delu izkazujejo t.i. konstruktivna vedenja, so v povprečju kar 81 % bolj učinkoviti kot tisti, pri katerih prevladujejo pasivno agresivna obrambna vedenja!
– Human Synergistics International
Organizacijska kultura
Pri raziskavah organizacijske kulture uporabljamo t.i. integriran sistem podjetja Human Synergistics International, ki se na različnih organizacijskih nivojih ukvarja z analizo, merjenjem in razvojem učinkovitosti posameznikov v organizacijah. Podjetjem omogoča pripravo programov sprememb na individualnem, skupinskem in organizacijskem nivoju, bodisi istočasno ali zaporedno enega za drugim.
Zaposleni, ki pri svojem delu izkazujejo t.i. konstruktivna vedenja, so v povprečju kar 81 % bolj učinkoviti kot tisti, pri katerih prevladujejo pasivno agresivna obrambna vedenja!
– Human Synergistics International
Organizacijska klima s skoraj 20 % vpliva na poslovno uspešnost podjetij, medtem ko vodje s svojim načinom vodenja k tej klimi prispevajo od 58 do 72 %.
– HBS
Organizacijska klima
Pri raziskavah organizacijske klime se osredotočamo predvsem na posameznikovo dojemanje in opisovanje socialnega okolja, katerega del je. Klima tako odslikava percepcije o lastnostih in značilnostih posameznega podjetja ali organizacije, kot jih vidijo njeni zaposleni in nam omogoča identificirati tiste vzvode za spremembe, s katerimi lahko spreminjamo organizacijsko kulturo in posledično dvignemo tudi stopnjo zavzetosti zaposlenih.
Kar 89 % kadrovskih strokovnjakov se strinja, da so redne povratne informacije, ki jih zaposleni dobijo z občasnimi, kratkimi raziskavami, ključnega pomena za uresničevanje poslovnih rezultatov.
– Forbes