Temeljni namen projekta analiziranja in preoblikovanja organizacijske kulture je prilagajanje vedenj zaposlenih strategiji podjetja, z namenom spodbujanja procesa sprememb: od kulture, osredotočene na tehnično odličnost do kulture, osredotočene na kupce in odnose med zaposlenimi.
S sodelovanjem s ključnimi kadri v vašem podjetju pripravimo in izvedemo program upravljanja organizacijske kulture, ki jo povežemo z vašimi ključnimi strateškimi prioritetami, kupci, rastjo, zavzetostjo zaposlenih in kakovostjo storitev.
Nihče več ne zanika pomembnosti koncepta zavzetosti v sklopu sodobnega modela ravnanja z zaposlenimi ali socialnega ustroja današnjih organizacij, vendar si optimizacije delovne in poslovne uspešnosti danes že več ni mogoče predstavljati brez globjega razumevanja organizacijske kulture!
Organizacijska kultura kot predpogoj zavzetosti
Narava razmerja med zavzetostjo in delovno uspešnostjo zaposlenih je lahko precej zapletena, kompleksna! Zavzetost lahko potencialno pelje k uspešnosti, vendar velja tudi obratno: uspešnost lahko vodi k zavzetosti, zlasti, kadar za to poskrbijo sistemi nagrajevanja! Vse bolj pa se kaže, da obstaja še tretji dejavnik, ki je podlaga tako zavzetosti, kot uspešnosti! To je organizacijska kultura! Pri preučevanju in upravljanju kulture je koristno razumeti, da gre v resnici za niz temeljnih predpostavk, skupnih vrednot in prepričanj, ki definirajo, kako se člani določene organizacije vedejo med seboj in do svojega dela! Skupno vsem različnim interpretacijam in definicijam organizacijske kulture je troje: (1) kultura je nekaj, kar je skupno vsem članom organizacije, (2) gre za vrednote (o tem, kaj je ljudem pomembno) in prepričanja (o tem, kako se stvari pri nas dogajajo) in (3) kultura obsega norme in pričakovanja, ki vplivajo na to kako posamezniki v organizaciji razmišljajo in se vedejo!
Organizacijska kultura je tista sila, ki imperativno spodbuja ali zavira uresničevanje poslovnih strategij, zato jo je nujno potrebno meriti, analizirati in… upravljati!
Zaposleni, ki izkazujejo pri svojem delu ti. konstruktivna vedenja, so v povprečju kar 81% bolj učinkoviti kot tisti, pri katerih prevladujejo pasivno in agresivno obrambna vedenja!
– Human Synergistics International
Ključna značilnost projekta je t.i. analiza vrzeli, ki lahko primerjalno opredeljuje dejavnike pod ali nad povprečjem v obstoječi mednarodni bazi podatkov, hkrati pa jasno opredeljuje tiste dejavnike, ki morajo postati predmet sprememb!
Iz naše baze podatkov
49
raziskav v Sloveniji in regiji
6.729
sodelujočih zaposlenih
12
vedenjskih slogov
120
kratkih trditev