Slovenci smo tradicionalno moderni – vsaj kar se tiče opremljanja domov s keramiko, so izkušnje podjetja Romet. ‘Prve ploščice podjetja’ so začeli polagati leta 2001, sprva kot ponudniki gradbenega materiala, kmalu pa so se uveljavili kot strokovnjaki za keramiko. Ekipa 18 zaposlenih na prvo mesto postavlja zadovoljno stranko. Če je potrebno, gredo zanjo po ploščice tudi v Veliko Britanijo, nam je v pogovoru razkril direktor podjetja Robert Strmšnik.
Kakšna zgodba stoji za ‘ljubeznijo’ do keramike?
Najprej smo začeli s prodajo gradbenega materiala ‘od temeljev do strehe’. Strankam pa smo želeli ponuditi še več, zato smo ponudbo razširili na ostale materiale; suhomontažne sisteme, omete, barve, idr. V prvi etaži takratne prodajalne pa smo uredili naš prvi razstavni salon keramike in kopalniške opreme.
Ponujate keramiko različnih španskih in italijanskih proizvajalcev. Kakšen okus imamo Slovenci pri opremljanju?
Tradicionalno moderen. Sprehod skozi salon vsakemu kupcu ponudi dovolj idej in mu hkrati dopušča razvoj lastne zamisli, ki jo nato skupaj računalniško zrišemo. Po izkušnjah, se več drznosti pri opremljanju kaže pri novogradnjah, tradicionalizem pa se drži predvsem prenov.
Keramika se tradicionalno uporablja za kopalniško opremo. Kako je danes s tem?
Razvoj oblik in videza keramike botruje k temu, da se tla celotnih domov, od dnevne sobe, spalnice, do otroške sobe, že oblačijo v keramiko. Poleg samega vidika praktičnosti čiščenja in obstojnosti, je tu še sam videz, ki ponuja izjemne imitacije lesa, kamna in umetnih vzorcev vseh vrst.
Se morda spomnite anekdote o najbolj zahtevnem oz. nenavadnem naročilu?
Imeli smo naročilo, kjer je potem stranki pri polaganju keramike zmanjkala neka zanemarljiva količina – a vseeno, če zmanjkajo samo tri ploščice, prostor ostane nedokončan. Zato smo v iskanju želene keramike prečesali vso Evropo in majhno zalogo našli v Veliki Britaniji. Keramiko smo dobavili, strankina hvaležnost in veselje pa sta upravičili ves trud in čas, kar za ekonomično upravičljivost posla ne moremo ravno trditi. Vedno pa delamo z mislijo, da se bo zadovoljna stranka vrnila, zato nam je bila tudi ta situacija v veselje.
Kadrovska asistenca vam pomaga pri usklajevanju pogodb o zaposlitvi z aktualno zakonodajo in urejanju obveznih internih aktov. Kdaj ste začeli sodelovati?
V našem družinskem podjetju se spoznamo na marsikaj. Za veliko področij smo strokovnjaki, za kar nekaj pa vemo, da smo daleč od tega. Takrat je prav, da ti na pomoč priskočijo ustrezni strokovnjaki. Ker verjamemo, da se na aktualno zakonodajo v zvezi s pogodbami o zaposlitvi ter internih aktih pri Kadrovski asistenci spoznajo, smo začeli z njimi sodelovati v začetku leta 2017.
S čim vas je prepričala Kadrovska asistenca? Katere kompetence bi pri njih izpostavili?
Prepričali so nas s strokovnostjo, prijaznostjo, agilnostjo in cenovno dostopnostjo.
Za podjetjem je že 16 let zgodovine. Kakšna je vizija za naslednjih 16?
V naslednjih 16 letih nas čaka zelo veliko dela, izobraževanj, širitev salona idr. Želimo si, da se salon keramike Romet zapiše v srca in misli kupcev. Da se bodo ob misli na keramiko in obnovo doma, vedno spomnili najprej na nas. Smo družinsko podjetje in za nami prihajajo otroci. Zato je vizija vsekakor tudi to, da podjetje vodimo v smeri, ki bo nudila varnost vsej družini in vsem zaposlenim.