Iz upravljanja v… razvoj delovne uspešnosti

Pravi naslov za kadrovsko področje v vašem podjetju.

Kontaktirajte nas za brezplačen posvet

Iz upravljanja v… razvoj delovne uspešnosti

Organizacijska uspešnost je seštevek uspešnosti timov, oddelkov in… posameznikov! Zato seveda ne čudi pozornost, ki jo v zadnjem času podjetja in organizacije z različnih področij znova namenjajo razvoju… in ne več “upravljanju” delovne uspešnosti, motivaciji zaposlenih, razvoju človeškega in intelektualnega kapitala, saj prav ti dejavniki odločilno prispevajo poslovni odličnosti in konkurenčni usposobljenosti.

Tradicionalni pristopi k ocenjevanju in nagrajevanju delovne uspešnosti ter dolgotrajni, frustrirajoči letni pogovori ne dajejo pričakovanih rezultatov in ne izboljšujejo organizacijske uspešnosti in učinkovitosti. Adobe, General Electric, Google, Microsoft, Netflix…. so le nekatera med prvimi podjetji, ki so v celoti prenovila tradicionalne sistemske rešitve za upravljanje z delovno uspešnostjo. Delo se je namreč v zadnjem času bistveno spremenilo in zahteva bolj dinamičen, individualiziran pristop k razumevanju posameznikov, njihove delovne uspešnosti in izboljšanju učinkovitosti. Številna podjetja ugotavljajo, da obstoječe rešitve in procesi ne dodajajo vrednosti in zaposlenih ne motivirajo. Še več ponekod celo zmanjšujejo motivacijo in zavzetost zaposlenih, saj ko sodelavci dobijo eno samo oceno svoje delovne uspešnosti, se osredotočenost preusmeri od tega kako izboljšati lastno učinkovitost na to, kako usposobljen je vodja za presojanje njihove uspešnosti! Dodatno tudi spremembe na tehnološkem področju, zamenjave generacij na delovnih mestih, globalizacija in enormen pretok informacij na novo oblikujejo kako naj bi delo izgledalo v prihodnje. Zaposleni si danes želijo nekaj povsem drugačnega! Želijo jasno vedeti kaj se od njih pričakuje, želijo videti smisel (poslanstvo) svojega dela in kako ta prispeva k skupnim rezultatom, želijo prevzemati odgovornost… predvsem pa si želijo redne povratne informacije in nekoga, ki jih bo razvijal za prihodnost (coacha) in ne več »šefa«.

Na podlagi večletnih izkušenj z uvajanjem modelov kompetenc in letnih razgovorov v slovenska podjetja, smo zato razvili popolnoma nov model integralnega razvoja delovne uspešnosti in zavzetosti zaposlenih. Model razvoja delovne uspešnosti smo hkrati tudi nadgradili z nadvse prilagodljivo, enostavno in uporabno (spletno) aplikacijo za obvladovanje procesov povezanih z razvojem delovne uspešnosti zaposlenih, za raziskovanje notranjega okolja zaposlenih in njihov osebni razvoj. Aplikacija vam omogoča učinkovito povezavo temeljnih procesov (1) razvoja delovne uspešnosti: od definiranja in analiziranja izvajanja nalog ter ciljev do ključnih kompetenc, z (2) raziskavami zavzetosti zaposlenih, organizacijske klime in kompetenc ter načinom iskanja ustreznih (3) usposabljanj, izobraževanj ter drugih oblik razvoja za vaše sodelavce.

Uvod v temo: iz upravljanja… v razvoj delovne uspešnosti

  • analiza izzivov: strategije ravnanja z ljudmi pri delu
  • upravljanje sprememb ali obvladovanje kaosa?
  • vaja: koliko in kako se med seboj poznamo?
  • upravljanje delovne uspešnosti: zaton tradicionalnih modelov
  • razvoj delovne uspešnosti: proces
  • uvajalni razvojni pogovor: naloge, standardi delovne uspešnosti, kompetence

Zavzetost zaposlenih: velika slika

  • globalni problem št. 1: nezavzetost zaposlenih?
  • zavzetost kot sestavljanka
  • deset dejavnikov zavzetosti zaposlenih
  • vaja: načrtovanje sprememb – model “kako”?

Uvajalni razvojni pogovor: postavljanje ciljev

  • ovire uspešnemu komuniciranju
  • 6-fazni model komunikacijskih veščin
  • kaj je moje delo: postavljanje prioritet in ciljev
  • ciljno vodenje (MBO) in razvojni pogovori
  • SMART in FAST postavljanje ciljev
  • vaja: postavljanje individualnih ciljev

Vodenje in coaching

  • vaja: utrjevanje konstruktivnih vedenj – simulacija vodenja košarkaške reprezentance
  • 1. Splošni pristop
  • 2. Postavljanje ciljev
  • 3. Sprejemanje odločitev in izbira sodelavcev
  • 4. Prevzemanje odgovornosti
  • 5. Pred, med in po “tekmi”

Oblike in metode dela

Usposabljanja vključujejo različne metode dela, od seminarskega dela in predavanj, do raznoraznih interaktivnih oblik dela z udeleženci: delo v parih in skupinah, vaje, diagnostični testi, interaktivno sodelovanje udeležencev, moderirane razprave, tematske skupine, simulacije, primeri dobre prakse, izmenjava izkušenj, samodiagnostični testi, ipd. Posamezna teme in vsebine se obravnavajo na osnovi podanih teoretičnih izhodišč, skupinskega dela, vaj, dialoga ter izmenjave izkušenj v obliki skupinskega coachinga. Udeleženci med srečanji pridobljeno znanje prenašajo v prakso, v primeru povezanih srečanj pa udeleženci na naslednjem srečanju predstavijo in izmenjajo svoje izkušnje. Utrjevanje pridobljenega znanja se lahko nadaljuje po zaključku programa s podporo vodjem v obliki individualnega poslovnega coachinga. Obsežna dodatna gradiva so udeležencem programov na razpolago v elektronskih oblikah ali na naši spletni strani.

Spletna usposabljanja

Prednosti “tradicionalnih” usposabljanj, lahko odslej izkusite tudi v virtualnem (spletnem) okolju. Vsa usposabljanja in coaching programi so uporabnikom na voljo tudi preko različnih oblik sodelovanja in programske opreme za videokonference (Zoom, MS Teams, Skype, GoTo, ipd.). Udeleženci se nam sicer res da pridružijo na daljavo iz svojega poslovnega (ali domačega) okolja, vendar še vedno lahko izkusijo elemente interaktivnosti in elemente teambuidinga. Virtualna usposabljanja trajajo do največ tri ure in potekajo z videokonferenco v sodelovanju z našimi predavatelji, ki pa so vam za dodatne informacije in vprašanja na voljo tudi pred in po samem usposabljanju.

Usposabljanja po meri

Pridružite se nam lahko na že razpisanih tradicionalih ali virtualnih delavnicah, lahko pa le te pripravimo za zaključene skupine znotraj podjetij in organizacij, na sedežu vašega podjetja oziroma na izbrani lokaciji ali v vaši virtualni učilnici. Vsa usposabljanja, tako vsebino kot način izvedbe, lahko vedno še dodatno prilagodimo vašim konkretnim potrebam, željam in pričakovanjem ter jih nadgradimo z vsebinami povezanimi s samo tematiko usposabljanja in vašimi poslovnimi cilji. Izpolnite obrazec v nadaljevanju ali nam pošljite povpraševanje na elektronski naslov pisarna@kadrovska-asistenca.si.

Želite pomoč ali nasvet? Pišite nam in z veseljem vam pomagamo

Sporočilo je bilo uspešno poslano.
Prišlo je do napake. Prosimo poskusite znova

Želite pomoč ali nasvet? Pišite nam in z veseljem vam pomagamo

Sporočilo je bilo uspešno poslano.
Prišlo je do napake. Prosimo poskusite znova