Spletna konferenca: 50+ odtenkov organizacijske kulture

Spletna konferenca: 50+ odtenkov organizacijske kulture

Kaj je tisto, kar podjetja naredi uspešna in stabilna? Zaposleni s svojim znanjem, izkušnjami, individualnostjo, kreativnostjo in predvsem s svojimi vrednotami. Človek je tisti, ki naredi podjetje močno in v kolikor so členi (zaposleni) v verigi močni in zadovoljni, je močno tudi podjetje. Demografske spremembe, in zdaj tudi posledice novonastale situacije, kličejo podjetja po spremembah. Kako se prilagoditi, kako spremeniti pristope, kako prevetriti vrednote in postaviti človeka na prvo mesto? Kakšno vlogo imajo lahko pri tem starejši zaposleni?

20. OKTOBER 2021

50+ odtenkov organizacijske kulture

Skupaj z vrhunskimi domačimi in tujimi govorci smo iskali nasvete, kako jo vzpostaviti, upravljati in izboljšati ter ugotovili, kateri odtenek organizacijske kulture je lahko pravi za vašo organizacijo.

Globji vpogled v področje organizacijske kulture vam podarjamo z dostopom do palete brezplačnih vsebin.

V njih boste spoznali tudi

Raznovrstnost odtenkov organizacijske kulture in ključnost njihovega merjenja

Organizacijsko kulturo sestavlja več dejavnikov in za njihovo celovito spremljanje, upravljanje in spreminjanje potrebujemo integriran diagnostični sistem.

S tem namenom strokovnjaki Kadrovske asistence sodelujemo z mednarodno raziskovalno inštitucijo Human Synergistics International, ki že 50 let razvija najboljše rešitve na področju organizacijske kulture.

Gradivo s konference v *.pdf obliki povlecete tukaj

Prenos gradiva s konference

Organizacijska kultura je tista sila, ki imperativno spodbuja ali zavira uresničevanje poslovnih strategij, zato jo je nujno potrebno meriti, analizirati in… upravljati!

Kultura kot vedenjski fenomen

Kljub številnim abstraktnim definicijam in raziskavam organizacijske kulture se vse več tovrstnih prizadevanj osredotoča na kulturo kot normativni vedenjski fenomen, ki ga je mogoče meriti, analizirati in posledično tudi upravljati. Pri tem uporabljamo vprašalnik mednarodne raziskovalne inštitucije Human Synergistics International, ki je globalno najbolj uveljavljeno in najpogosteje uporabljeno orodje za analiziranje organizacijske kulture, uporablja pa ga velika večina Fortune 500 podjetij. Kulturo podjetja analiziramo iz zornega kota vedenj, za katere zaposleni v podjetju ali organizaciji menijo, da se od njih pričakujejo, da bi se lahko “vključili in dosegli pričakovanja” znotraj svojih podjetij.

Iz naše baze podatkov

49

raziskav v Sloveniji in regiji

6.729

sodelujočih zaposlenih

12

vedenjskih slogov

120

kratkih trditev

Želite pomoč ali nasvet? Pišite nam in z veseljem vam pomagamo

Sporočilo je bilo uspešno poslano.
Prišlo je do napake. Prosimo poskusite znova

Želite pomoč ali nasvet? Pišite nam in z veseljem vam pomagamo

Sporočilo je bilo uspešno poslano.
Prišlo je do napake. Prosimo poskusite znova