Kadrovska asistenca logo beli

BREZPLAČNA KNJIŽICA:
6 korakov do zakonitih evidenc delovnega časa

PRENESI BREZPLAČNO KNJIŽICO

Navkljub mnogim vprašanjem, ki se zastavljajo ob tematiki delovnega časa, pa je tisto prvo vprašanje ravno razporeditev delovnega časa v podjetju. Določilo o dnevnem ali tedenskem delovnem času in razporeditvi delovnega časa je eno izmed obveznih sestavin pogodbe o zaposlitvi v skladu z Zakonom o delovnih razmerjih

Vsak delodajalec mora glede na naravo in potrebe delovnega procesa presoditi, kakšna razporeditev delovnega časa je zanj najbolj optimalna – enakomerna, enakomerna z možnostjo začasne prerazporeditve ali neenakomerno, pri čemer morajo upoštevati naravo in organizacijo dela.

Zaupajte nam nekaj svojih podatkov in prenesite si kratko
e-knjižico 6 korakov do zakonitih evidenc delovnega časa – pripomoček, ki vam bo vsak trenutek na dosegu roke.

Kdo smo?

Kadrovska pravna asistenca smo specialisti delovnopravnega področja. Smo vaš razvojni partner na področju kadrovskih storitev. Kadrovikom, poslovnim sekretarjem, računovodjem in vsem ostalim, ki se ukvarjate s kadrovskimi postopki, zagotavljamo strokovno delovnopravno podporo in koordinacijo pri izvedbi zahtevnejših delovnopravnih postopkov.

Kot zunanji strokovni sodelavci in partnerji svojim strankam pomagamo poskrbeti, da imajo kadrovske dokumente in postopke skladne s trenutno veljavno zakonodajo. V primeru inšpekcijskega nadzora pomagamo voditi postopek.

V kolikor ste mnenja, da potrebujete strokovni pregled in revizijo vaših kadrovskih dokumentov, lahko rezervirate posvet.