Stiska je ena najmočnejših sil v življenju. Iz nas lahko izvabi to, kar je v nas najboljše ali obratno. Vse je odvisno od nas.
Vsak od nas se je v svojem poklicnem in osebnem življenju soočil s stisko.
- Kako se kot vodja spopadate z ovirami? So za vas cestne zapore ali odskočne deske?
- Kako gledate na neuspehe? So za vas darila in pospeševalci rasti, ki nudijo priložnost, da verjamete vase in ponovno oživite svojo predanost temu, kar želite doseči?
- Čemu ste se pripravljeni odreči, da bi svoje sanje uresničili?
Če želite biti vodja, ki mu drugi sledijo, potem je nujno, da o tem razmišljate in da se znate soočati z lastnimi stiskami, kajti le tako boste znali pomagati tudi vašim sodelavcem.
Pridružite se on-line srečanju z vodilno coachinjo s področja karizmatičnega in trajnostnega voditeljstva ter zavzetosti Zvezdano Lubej, ki vam bo predstavila 6 temeljnih gradnikov vodenja.
Veščine, zaradi katerih je nekdo učinkovit vodja, preučujejo že desetletja, raziskave pa kažejo, da osnovne veščine (gradniki) ostajajo nespremenjeni.
Bistvo vodenja je mobilizacija ljudi okrog skupnih ciljev, zato da bi dosegli vpliv na rezultate.
9. 1. 2023 ob 9. uri
V živo preko Zoom-a
Srečanje bo vodila Zvezdana Lubej
Daniel Pink v svoji knjigi When opisuje, kako zelo pomembno je izbrati pravi trenutek za spremembe. Januar je idealen za nove začetke. Izpolnite prijavo in se nam pridružite 9. januarja 2023 na on-line srečanju!
Zvezdana Lubej je ustanoviteljica Kadrovske asistence in country managerka Profiles International za Slovenijo. Je kadrovska partnerka upravam in direktorjem ter vodilna coachinja s področja karizmatičnega in trajnostnega voditeljstva ter zavzetosti. Sodeluje pri izborih Manager leta, Zlata nit, Moje podjetje = Moj uspeh in mnogih drugih slovenskih projektih.
Je izkušena mentorica HR managerjem in vsem, ki želijo narediti karierni preboj na področju voditeljstva. Skupaj z Združenjem manager je izvedla odmevno raziskavo Karizma slovenskih voditeljev.
Verjame, da se odlična izkušnja zaposlenih začne z organizacijsko kulturo in ugledom blagovne znamke delodajalca. Ravno to je po njenem mnenju edina vstopnica za trajnostni uspeh organizacij, pridobitev in zadržanje kakovostnega kadra.