Več kot pol stoletna tradicija podjetja VPL je garancija za kakovosten izdelek. Tako pravijo v podjetjih Philips, Siemens, Elan, ki so le nekatera od velikih industrijskih imen, ki podjetju VPL zaupajo storitve brizganja plastike, lakiranja, metalizacije in orodjarstva. Ključni dejavnik za uspeh je vizija, pravi Janez Lampič, direktor podjetja VPL, za njeno izpolnjevanje pa skrbijo zaposleni,ki z marljivostjo, vestnostjo in skromnostjo pogumno odpirajo ter vstopajo skozi vsa priprta vrata na poti do zastavljenih ciljev.
Ste na razgovoru za sklenitev novega posla, kako se podjetje VPL novi stranki predstavi v dveh stavkih?
Dovolj bo en stavek. Če citiram izjavo ene od naših večjih strank iz Evropske unije: »Zelo dobra kakovost za ugodno ceno.«
Z več kot 50-letnimi izkušnjami je podjetje VPL že podjetje s tradicijo. Kaj je ključni dejavnik za tako uspešno življenjsko dobo?
Ključni dejavnik je vizija. Ta nam je bila z družinsko vzgojo položena v zibelko kot življenjska sopotnica. Enostavno veš, kam se gre. Ko je cilj izpolnjen se pojavi nov. Da jih dosežeš pa moraš vztrajati na začrtani poti. V določenem trenutku prideš do razpotja, kjer so vrata priprta. Takrat moraš hitro ukrepati, jih odpreti in vstopiti. Ob tem moraš gojiti klasične vrednote naše kulture, kot so marljivost, vestnost, skromnost, odrekanje in delati z glavo. Drugega recepta ne poznam. Seveda obstajajo pasti, a če se držiš starih kmečkih pregovorov, ki jih imamo Slovenci, boš težko zgrešil pravo kljuko. Z rastjo podjetja je potrebno prevzemati drugačno vlogo v podjetju, od dela za strojem do dela s poslovno torbo. Ostalim pa ustrezno razporejati delovne naloge, primerne posameznemu obdobju v katerem se podjetje nahaja.
Philips, Bosch, Siemens, Elan, Iskra Mehanizmi je le nekaj vaših zadovoljnih strank. Kako poteka sodelovanje s tako velikimi industrijskimi imeni?
Najprej moraš tržišču ponuditi izdelek ali storitev, ki jo išče in potrebuje. Verjamem, da ima vsako manjše podjetje ustrezno ceno za svoje storitve ali izdelke, vprašanje pa je, ali ima zaupanje. Zaupanje se doseže z ustrezno kakovostjo in izpolnjevanjem rokov dobav. To so štirje prodajni stebri. Poudarek je predvsem na kakovosti.
»Samo najboljše je dovolj dobro!« pravite v vašem podjetju. Kako dosegate te standarde odličnosti?
Danes je že osnova, da podjetje osvoji standard kakovosti ISO 9001, katerega principi morajo pomeniti temelj delovanja podjetja. Glede na dejavnost pa sodi zraven še okoljevarstveni standard ISO 14001. Podvrženi smo nenehnim izboljšavam delovnega procesa, zunanjim in notranjim izobraževalnim procesom, vlaganjem in tekmi s časom.
Kako vam pri tem pomaga Kadrovska asistenca?
Z rastjo podjetja se povečuje tudi število zaposlenih. In s tem tudi možnosti potencialnih napak v postopkih in nepazljivosti pri urejanju odnosov med zaposlenimi v podjetju. Svoje pa dodajo še nove zahteve zakonodajalca. Za ustrezno urejanje kadrovskega področja je potrebno slediti vsem spremembam in novitetam, za kar pa v podjetju nimamo časa, niti kadra. Pri urejanju kadrovskih zadev je naše vodilo zagotoviti nadpovprečen standard delavcev. Zato področje kadrovanja raje prepustimo preverjenim zunanjim partnerjem, ki jim lahko zaupamo. Takšna je Kadrovska asistenca.
Kdaj in zakaj ste začeli sodelovati s Kadrovsko asistenco?
Sodelovati smo začeli septembra 2016. Sedaj smo v zaključni fazi notranje kadrovske sistematizacije.
Kakšni so načrti podjetja VPL za naslednjih 50 let?
V načrtu je širitev poslovanja na novi lokaciji v IC Mengeš, kjer se proizvodnja že širi. To pomeni vlaganja v nove kadre, nove prostore in novo tehnologijo. Seštevek vsega pa pomeni ob večji fleksibilnosti, tudi večjo konkurenčnost in s tem dobičkonosnost. Želimo postati najboljši partner kupcem, ki potrebujejo kakovostne lakirane plastične sestavne dele v območju premera 600 km.