Blog

Kadrovske asistence

Kaj bo odlikovalo zaposlene prihodnosti?

Poklici in delovno okolje se danes spreminjajo hitreje kot v preteklih obdobjih. Na to vplivajo družbene in demografske spremembe, tehnološki razvoj, pa tudi usihanje naravnih virov. Zaradi avtomatizacije na primer se bodo delovna mesta v prihodnosti spremenila,...

Zakaj sanjski Gregor ni več sanjski?

Gregor je bil, dokler nismo presedlali na delo na daljavo, naš sanjski uslužbenec. Zdelo se je, da je s svojimi zadolžitvami in kulturo v podjetju zadovoljen. Rad je delil svoje mnenje in ideje ter zavzeto sledil ciljem, kar se je pozitivno odražalo tudi na računu...

Od A do Ž o delovnem času (3. del)

Še več o delovnem času… Kdaj in pod kakšnimi pogoji je mogoče odrediti nadurno delo? Nadurno delo je vsako delo, ki ga mora delavec opraviti preko polnega delovnega časa. Glede nadurnega dela je potrebno upoštevati naslednje omejitve: a) odrediti se mora pisno in samo...

Od A do Ž o delovnem času (2. del)

V prvem delu članka »Od A do Ž o delovnem času« je bilo že pojasnjeno kaj je delovni čas in zakaj je pravilna in podjetju prilagojena razporeditev delovnega časa pomembna.  V nadaljevanju nekaj več besed o različnih razporeditvah delovnega časa, zakonskih omejitvah in...

PARADOKS ČASA: Ko vam ga primanjkuje, ga morate vlagati

Vodje so svoj čas primorani usmerjati v reševanje vsakodnevnih kriz, ki se kar vrstijo in vrstijo. Kako naj razmišljajo še o vprašanjih zaposlovanja? O zadovoljstvu sebe in svojih zaposlenih, o njihovem recruitingu, selekciji ali zagotavljanju sistematičnega in učinkovitega onboardinga? Kako in konec koncev zakaj?

Od A do Ž o delovnem času (1. del)

  Delovni čas je eno izmed pomembnejših področij delovnega prava, saj v veliki meri ravno delovni čas odraža potrebe delovnega procesa, kar pa v trenutnih razmerah vodi tudi do vse bolj inovativnih ureditev delovnega časa v podjetju. V zadnjem letu se ureditev...

Zakaj bi vodja moral kisikovo masko najprej nadeti sebi?

V času, ko je uporaba besed kisik in maska v isti povedi postala drzno dejanje, se morajo tudi delovne organizacije dan za dnem lotevati drznih podvigov. To pomeni, da potrebujejo učinkovite vodje z obširno paleto sposobnosti, ki bodo njihove podrejene vodili do...

Ukrep testiranja zaposlenih na prisotnost SARS-CoV-2 – kdaj in kako?

Ukrep testiranja zaposlenih na delovnem mestu lahko delodajalci sprejemate na podlagi ocene tveganja, če ste ocenili, da v vaših delovnih organizacijah obstaja nevarnost okužbe z virusom SARS-CoV-2. Ukrep testiranja je mogoče uvrstiti med ukrepe za zagotavljanje...

Je informacijski pooblaščenec le še brezzobi tiger?

Na področju varstva osebnih podatkov se je v zadnjih mesecih v Sloveniji zgodil pravi pretres. Sodišče je informacijskega pooblaščenca ohromilo v opravljanju ene izmed njegovih temeljnih zakonskih pristojnosti: v postopanju v postopkih, ki jih vodi po Zakonu o...

Kdo je upravičen do izplačila dela plače za poslovno uspešnost?

Ob koncu leta si delodajalci verjetno zastavljate takšna in drugačna vprašanja o izplačilu dela plače za poslovno uspešnost, trinajsto plačo in božičnico. Ali veste, kako na izplačilo vpliva prisotnost oz. odsotnost delavca v tekočem letu? Zakon o delovnih razmerjih...
Webinar: MEGA KORONA ZAKON – MEGA POMOČ?

Webinar: MEGA KORONA ZAKON – MEGA POMOČ?

Ukrepi po »Mega korona zakonu«: povračilo nadomestila plače delavcem, ki so na čakanju na delu,povračilo nadomestila plače delavcev, ki ne delajo zaradi višje sile,oprostitev plačila prispevkov delavcev, ki so na čakanju na delo ali ne delajo zaradi višje...

Novi ‘korona’ zakon

Novi ‘korona’ zakon

Vlada je danes predstavila predlog novega t. i. MEGA KORONA ZAKONA. Po besedah predsednika vlade je ta zakon v prvi vrsti namenjen 'zamrznitvi' normalnega stanja, ohranitvi ljudi, delovnih mest ter potenciala družbe in države med trenutno krizo. Novi zakon bo v celoti...

Zakaj me zaposleni ne razume?

Zakaj me zaposleni ne razume?

Efektivna komunikacija se morda na videz zdi lahka, vendar od posameznika zahteva kar nekaj mojstrstva. Izbira pravih besed, poslušanje z mislimi ne samo z ušesi in predaja našega sporočila so spretnosti, na katerih moramo neprestano delati. Dajanje povratnih...