Več kot 700 slovenskih gostincev pripravlja hišne specialitete na osnovi gob, ki jim jih je dostavilo sežansko podjetje Modima. So vodilni oskrbovalec gostincev v Sloveniji z ozko specializirano ponudbo gob, gozdnih sadežev, tartufovih izdelkov in česna. Družinsko podjetje sta pred 25. leti zagnala starša, pripoveduje Iztok Škrk, ki danes skupaj z bratom vodi podjetje. Podjetje je v rasti, zato ob natrpanem urniku urejanje kadrovskega področja zaupata Kadrovski asistenci: »Uredijo nam vse za kar smo dogovorjeni,« pravi Škrk.
Slovenski gostinci, ki pripravljajo jedi iz gob in gozdnih sadežev, so sestavine verjetno naročili prav pri vas. Kdo je Modima?
Smo družinsko podjetje, ki gostince oskrbujemo z redno ponudbo gob, tartufov, zamrznjenih sadežev, česnom in divjačinskim zamrznjenim mesom. Z našim specialnim programom se prilagodimo vsaki stranki v Sloveniji. Dostavo imamo redno, za naročila smo vedno dosegljivi, produkte prodajamo v edinstveni obliki. Več kot toliko, skoraj ni mogoče.
Gre za družinsko podjetje, kdo vse iz družine je vključen vanj?
Podjetje vodiva z bratom, začela pa sta starša, ki ostajata solastnika podjetja.
Odkupujete in prodajate tudi izven slovenskih meja?
Kupujemo, kjer je na razpolago, prodajamo pa tudi v tujino. Ker smo dvignili prodajo na domačem trgu se je odstotek prodaje izven meja obratno sorazmerno znižal, izvoz znaša 10 %. Pretežno v Italijo, nekaj pa na Hrvaško in v Avstrijo.
Kadrovsko asistenco pa ste našli v Sloveniji. Kdaj in kako ste začeli sodelovati?
Lani oktobra smo bili na enem od seminarjev, ki ga je organizirala Kadrovska asistenca. Po tem smo se hitro dogovorili, danes nam urejajo kadrovsko področje.
Kadrovska asistenca vam pomaga pri uvajanju fleksibilne sistemizacije. Zakaj ste se za to odločili?
Podjetje je v rasti, povečuje se tudi število zaposlenih. Radi imamo stvari urejene v skladu z zakoni. Ker smo polno zasedeni na ostalih področjih in za ta namen nimamo zaposlenega kadrovika, smo se odločili za zunanjega svetovalca. Izbrali smo Kadrovsko asistenco.
Kakšna je vizija Modime, načrtujete širitev prodajnega programa v prihodnje?
Želimo ostati specialisti. Ohraniti produkte s katerimi smo lahko konkurenčni. Nimamo interesa prodajati produktov široke potrošnje, ki jih dobiš v vsaki trgovini. Morda bomo asortiman nadgradili še s kakšnim zanimivim produktom, ki pa bo vedno specialno usmerjen.