Zavzetost zaposlenih in karizmatično vodenje

Zavzetost zaposlenih je že dobro desetletje eden ključnih vzročno posledičnih indikatorjev poslovne uspešnosti! V celoti je nadomestil nekdanje zadovoljstvo zaposlenih, katerega osrednja pomanjkljivost je spoznanje, da ne ponuja prav korelacij s poslovno uspešnostjo!

Zavzetost zaposlenih je že dobro desetletje eden ključnih vzročno posledičnih indikatorjev poslovne uspešnosti! Kot koncept je v celoti nadomestil nekdanje zadovoljstvo zaposlenih, katerega osrednja pomanjkljivost je spoznanje, da ne ponuja prav korelacij s poslovno uspešnostjo! Zaposleni so lahko namreč zadovoljni: z delom, ki ga opravljajo, s sodelavci, okoljem v katerem delajo, ipd. vendar pa vse to še ni jamstvo za njihovo delovno uspešnost! To zagotavlja le zavzetost zaposlenih. Zato ne čudi ogromna pozornost, ki jo je deležen koncept zavzetosti zaposlenih, nekakšen “sveti gral” kadrovske stroke zadnjih nekaj let in še posebej po razmerah v katerih se je znašel cel svet zaradi pandemije korona virusa! Študija za študijo največjih svetovnih raziskovalnih inštitucij in navsezadnje tudi raziskave iz slovenskih logov, namreč nedvoumno dokazujejo visoko stopnjo korelacije med zavzetostjo zaposlenih, finančno uspešnostjo organizacij ter sposobnostjo prilagajanja se na spremembe, ki nas čakajo v bližnji (in daljni) prihodnosti.

Kljub številnim in uporabnim raziskovalnim podatkom o zavzetosti zaposlenih, ne obstaja enotna pojmovna opredelitev kaj zavzetost sploh je. V slovenskem okolju še najbolj uveljavljena definicija zavzetosti pravi, da je zavzetost zaposlenih stanje čustvenega in intelektualnega zadovoljstva in pripadnosti. Sega preko zadovoljstva, kako so mi všeč stvari tukaj in pripadnosti, koliko želim biti tukaj, do zavzetosti, koliko si želim in koliko dejansko storim za izboljšanje poslovnih rezultatov. Zavzetost opisuje kako zaposleni racionalno razmišljajo o svoji organizaciji, kako čutijo o njej ter v kolikšni meri so aktivni pri doseganju organizacijskih ciljev do kupcev, sodelavcev in drugih deležnikov organizacije. V prvi vrsti predstavlja bolj psihološko navezanost zaposlenih na organizacijo v kateri so zaposleni kot fizično.

Zavzetost zaposlenih: velika slika

  • globalni problem št. 1: nezavzetost zaposlenih?
  • interaktivna vaja: sladka točka
  • osebna rast in razvoj
  • posredovanje povratnih informacij
  • prepoznavanje opravljenega dela in pohvala
  • odnos z nadrejenim
  • odnos s sodelavci

Zavzetost zaposlenih: velika slika (nadaljevanje)

  • sreča in/ali zavzetost
  • zaposleni kot ambasadorji blagovne znamke
  • dobro počutje
  • zadovoljstvo: (ne)denarno nagrajevanje in delovna izkušnja
  • usklajenost z vrednotami in kulturo

Zavzetost zaposlenih v turbulentnih časih

  • smiselno delo
  • biti prisoten, karizmatičen vodja
  • pozitivno delovno okolje
  • priložnosti za osebno rast in razvoj
  • zaupanje v vodjo

Karizmatično vodenje in coaching

  • kaj je karizma in zakaj je pomembna
  • model vodstvene karizme
  • kako izmerimo svojo lastno karizmo
  • kako povečamo svojo karizmo
  • 10 ključnih vedenj karizmatičnih vodij

Udeležencem usposabljanja ali podjetjem, ki delavnico organizirajo in izvedejo v svojem podjetju, omogočimo izvedbo raziskave zavzetosti zaposlenih v podjetju po posebni promocijski ceni.

V Kadrovski asistenci smo razvili analitično rešitev, ki vam celostno pomaga razumeti in izboljšati zavzetost zaposlenih. Pridobljene podatke je mogoče primerjati s slovenskimi in mednarodnimi bazami podatkov, rezultate vaših morebitnih dosedanjih raziskav – ne glede na metodologijo, ki ste jo dosedaj uporabljali – pa prilagoditi na način, da vam omogoča primerjave tudi s predhodnimi merjenji.

Več o raziskavah zavzetosti zaposlenih >

Oblike in metode dela

Usposabljanja vključujejo različne metode dela, od seminarskega dela in predavanj, do raznoraznih interaktivnih oblik dela z udeleženci: delo v parih in skupinah, vaje, diagnostični testi, interaktivno sodelovanje udeležencev, moderirane razprave, tematske skupine, simulacije, primeri dobre prakse, izmenjava izkušenj, samodiagnostični testi, ipd. Posamezna teme in vsebine se obravnavajo na osnovi podanih teoretičnih izhodišč, skupinskega dela, vaj, dialoga ter izmenjave izkušenj v obliki skupinskega coachinga. Udeleženci med srečanji pridobljeno znanje prenašajo v prakso, v primeru povezanih srečanj pa udeleženci na naslednjem srečanju predstavijo in izmenjajo svoje izkušnje. Utrjevanje pridobljenega znanja se lahko nadaljuje po zaključku programa s podporo vodjem v obliki individualnega poslovnega coachinga. Obsežna dodatna gradiva so udeležencem programov na razpolago v elektronskih oblikah ali na naši spletni strani.

Spletna usposabljanja

Prednosti “tradicionalnih” usposabljanj, lahko odslej izkusite tudi v virtualnem (spletnem) okolju. Vsa usposabljanja in coaching programi so uporabnikom na voljo tudi preko različnih oblik sodelovanja in programske opreme za videokonference (Zoom, MS Teams, Skype, GoTo, ipd.). Udeleženci se nam sicer res da pridružijo na daljavo iz svojega poslovnega (ali domačega) okolja, vendar še vedno lahko izkusijo elemente interaktivnosti in elemente teambuidinga. Virtualna usposabljanja trajajo do največ tri ure in potekajo z videokonferenco v sodelovanju z našimi predavatelji, ki pa so vam za dodatne informacije in vprašanja na voljo tudi pred in po samem usposabljanju.

Usposabljanja po meri

Pridružite se nam lahko na že razpisanih tradicionalih ali virtualnih delavnicah, lahko pa le te pripravimo za zaključene skupine znotraj podjetij in organizacij, na sedežu vašega podjetja oziroma na izbrani lokaciji ali v vaši virtualni učilnici. Vsa usposabljanja, tako vsebino kot način izvedbe, lahko vedno še dodatno prilagodimo vašim konkretnim potrebam, željam in pričakovanjem ter jih nadgradimo z vsebinami povezanimi s samo tematiko usposabljanja in vašimi poslovnimi cilji. Izpolnite obrazec v nadaljevanju ali nam pošljite povpraševanje na elektronski naslov pisarna@kadrovska-asistenca.si.

SPLETNI KADROVSKI REVIZOR

Prvi korak do brezskrbnega poslovanja

Dovolite, da hitro ocenim ustreznost vaših kadrovskih postopkov in dokumentov. 

 

Želite pomoč ali nasvet? Pišite nam in z veseljem vam pomagamo