Strategije ravnanja z ljudmi pri delu

Razmere v katerih smo se znašli, so milo rečeno, negotove in nepredvidljive. Vsi skupaj se soočamo s strahom, ki ne da vpliva zgolj in samo na finančne trge, temveč vpliva na vse več organizacij in podjetij ne glede na njihovo velikost.

Spremembe, ki smo jim priča v zadnjem obdobju in ki bodo najverjetneje zaznamovale tudi bližnjo (in daljno) prihodnost, tako od podjetij, kot tudi od vsakega izmed nas zahtevajo povsem nov in drugačen način razmišljanja z namenom spodbujanja osebnih sprememb in lastnih vedenjskih vzorcev. Veliko večino naših vedenj, tudi do 90%, predstavljajo rutine in navade, ki jih je nadvse težko spremeniti! Iz tega zornega kota je zato nujno pogledati, ne samo kaj moramo v takšni situaciji narediti (»klasično« upravljanje sprememb), ampak tudi odgovoriti na vprašanje kakšni želimo biti! Katere so tiste naše vrednote, življenjska prepričanja, navade, pogojena razmišljanja in kateri vedenjski vzorci so tisti, ki jih moramo spremeniti, saj zgolj in samo takšno kritično razmišljanje katalizira vpogled in predanost vsakega med nami glede sprememb.

Srečujemo se s situacijo, ki je nismo vajeni, saj jo mnogi med nami doživljajo, lahko tudi… prvič. V teh negotovih časih, pa velika večina zaposlenih meni, da so prav vodstva podjetij in njihovi neposredno nadrejeni tisti, ki morali prevzeti vodilno vlogo pri spremembah, raje kot čakati na ukrepanje državnih inštitucij.

Večina med današnjimi vodji ima dvojni vlogi: pri eni so v ospredju ozka strokovno – funkcionalna znanja, pri drugi veščine ravnanja z ljudmi! Znati mora obvladati svoje delo, reševati poslovne probleme in naloge, toda hkrati tudi skrbeti za ljudi. Uspešnost sodelavcev je resda predvsem odvisna od njihovih kompetenc (sposobnosti!), toda v veliki meri tudi od tega, kako so vodeni in usmerjani! Vodje se morajo zdaj sprijazniti z načelom, da je neuspeh sodelavcev, “podrejenih”, njihov lasten neuspeh! Ljudje se namreč najpogosteje vedejo tako, kot z njimi ravnamo! In ravnanja z njimi se lahko… naučimo. Neuspešnosti sodelavcev ne moremo več pojasnjevati s tem, da “zadev niso razumeli, da niso motivirani, ne znajo razvrstiti prioritet, so leni ali ne poslušajo”! Kredibilnost in avtoriteta vodij danes ne temeljita več na moči in pozicijski avtoriteti, ampak na zaupanju! Zato je danes vse težje poiskati ravnovesje med avtonomijo in nadzorom sodelavcev ter nujno poznati njihove individualne osebnostne značilnosti in vedenjske vzorce.

Uvod v temo: strategije ravnanja z ljudmi pri delu

  • velika slika: trendi iz globalnega okolja
  • osrednji izziv: izziv produktivnosti?
  • osrednja težava: problem (ne)zavzetosti zaposlenih?
  • vzrok s(m)o… vodje!?
  • upravljanje sprememb ali obvladovanje… kaosa?
  • kompetenčni profil vodje tretje generacije
  • pomemben izziv za vodje: upravljanje časa in prioritet

Vpliv osebnostnih preferenc

  • interaktivna vaja: koliko se sami poznamo
  • koncept osebnostnih preferenc
  • vedenjske preference: kaj imamo ali počnemo raje?
  • lastnosti dobrega in slabega vodje
  • čustvena inteligenca
  • šest voditeljskih slogov

Motivacija tretje generacije

  • kaj (vse) vpliva na zavzetost zaposlenih?
  • upravljanje ali razvoj delovne uspešnosti (DU = Z x M)?
  • motivacija 3.0: skrivnosti in zmote
  • vpliv (ne)denarnega nagrajevanja
  • intrinsična (notranja) motivacija: moje delo kot poslanstvo
  • moj motivacijski profil
  • obvladovanje konfliktov

Usklajenost z delovnim mestom: moč prave osebe na pravem mestu

  • koncept usklajenosti z delovnim mestom
  • usklajenost z delovnim mestom v treh (3) enostavnih korakih
  • vpliv na podjetje
  • kako pomaga pri izbiri in razvoju zaposlenih
  • množični podatki (angl. Big Data) na kadrovskem področju
  • kako identificirati morebitne težave
  • analogija: jelen v žarometih ali tigrovo oko
  • zaključek

Udeleženci lahko sodelujejo v testiranju s Profile XT orodjem, po posebni promocijski ceni. Profile XT vam zagotavlja objektivne, poglobljene in zanesljive informacije o tem kako razmišljate, na kakšen način sklepate, kakšne so vaše vedenjske lastnosti, kaj so vaši poklicni interesi in kako se vse to ujema z zahtevami vašega delovnega mesta.

Več o Profiles International Slovenia >

Več o Profile XT >

Oblike in metode dela

Usposabljanja vključujejo različne metode dela, od seminarskega dela in predavanj, do raznoraznih interaktivnih oblik dela z udeleženci: delo v parih in skupinah, vaje, diagnostični testi, interaktivno sodelovanje udeležencev, moderirane razprave, tematske skupine, simulacije, primeri dobre prakse, izmenjava izkušenj, samodiagnostični testi, ipd. Posamezna teme in vsebine se obravnavajo na osnovi podanih teoretičnih izhodišč, skupinskega dela, vaj, dialoga ter izmenjave izkušenj v obliki skupinskega coachinga. Udeleženci med srečanji pridobljeno znanje prenašajo v prakso, v primeru povezanih srečanj pa udeleženci na naslednjem srečanju predstavijo in izmenjajo svoje izkušnje. Utrjevanje pridobljenega znanja se lahko nadaljuje po zaključku programa s podporo vodjem v obliki individualnega poslovnega coachinga. Obsežna dodatna gradiva so udeležencem programov na razpolago v elektronskih oblikah ali na naši spletni strani.

Spletna usposabljanja

Prednosti “tradicionalnih” usposabljanj, lahko odslej izkusite tudi v virtualnem (spletnem) okolju. Vsa usposabljanja in coaching programi so uporabnikom na voljo tudi preko različnih oblik sodelovanja in programske opreme za videokonference (Zoom, MS Teams, Skype, GoTo, ipd.). Udeleženci se nam sicer res da pridružijo na daljavo iz svojega poslovnega (ali domačega) okolja, vendar še vedno lahko izkusijo elemente interaktivnosti in elemente teambuidinga. Virtualna usposabljanja trajajo do največ tri ure in potekajo z videokonferenco v sodelovanju z našimi predavatelji, ki pa so vam za dodatne informacije in vprašanja na voljo tudi pred in po samem usposabljanju.

Usposabljanja po meri

Pridružite se nam lahko na že razpisanih tradicionalih ali virtualnih delavnicah, lahko pa le te pripravimo za zaključene skupine znotraj podjetij in organizacij, na sedežu vašega podjetja oziroma na izbrani lokaciji ali v vaši virtualni učilnici. Vsa usposabljanja, tako vsebino kot način izvedbe, lahko vedno še dodatno prilagodimo vašim konkretnim potrebam, željam in pričakovanjem ter jih nadgradimo z vsebinami povezanimi s samo tematiko usposabljanja in vašimi poslovnimi cilji. Izpolnite obrazec v nadaljevanju ali nam pošljite povpraševanje na elektronski naslov pisarna@kadrovska-asistenca.si.

SPLETNI KADROVSKI REVIZOR

Prvi korak do brezskrbnega poslovanja

Dovolite, da hitro ocenim ustreznost vaših kadrovskih postopkov in dokumentov. 

 

Želite pomoč ali nasvet? Pišite nam in z veseljem vam pomagamo