Nova prodajna paradigma: sposobnost vplivanja

Ste se kdaj vprašali kaj v resnici počnete in kako porabljate svoj čas? Verjamemo, da bi presenečeni ugotovili, da velik del svojega časa posvetite… “prodaji” ali drugače… poskusom tako ali drugače vplivati na druge!?

Po podatkih iz celega sveta je danes eden od desetih ljudi še vedno zaposlen v tem, kar tradicionalno pojmujemo kot “prodajo”! Kaj pa počne preostalih devet? Prav tako… “prodaja”: prepričuje soprogo kam letos na dopust, odraščajočega otroka, kdaj se vrniti iz nočnega kluba, urednika, da objavi besedilo v časopisu, starega prijatelja, kako jim lahko pomaga rešiti težavo s puščanjem strehe ali popravilom avtomobila! Na kratko, vsi danes nekaj “prodajamo”, bodisi izdelke ali storitve ali pa… sebe!

Stara šola in praksa prodaje ABC (Always Be Closing) ali vedno zadeve pripeljite do točke, kjer se bo stranka podpisala na označeno črto, mora v ropotarnico zgodovine! Nekateri se verjetno še vedno spomnite te tehnike iz filma Glengarry Glen Rose (1992) o uspešnosti prodaje (vredno ogleda tudi danes!), vendar je film zgolj samo še spomin na groba pedeseta leta prejšnjega stoletja, ki so prinašala brutalne izzive za vse tiste, ki te “umazane igre prodaje” niso znali, hoteli ali zmogli prevzeti za svojo.

Na vrsti je nova ABC paradigma:
A. Sposobnost uglasitve in sinhronizacije na pričakovanja in želje druge strani.
B. Plutje po površju oceana zavrnitev in strastno zaupanje v to kar želimo doseči.
C. Učinkovito iskanje problemov in smiselne predstavitve sporočil ter organizacije rešitev.

Sposobnost vplivanja v šestih slikah

  • uvod v temo: zgodovina in prihodnost… prodaje
  • ogled 7 minutnega videa iz filma Glengarry Glen Ross: razprava
  • (slika 1) časi so drugačni… odnosi pa nikoli niso bili enostavni!
  • (slika 2) vsi smo danes v prodaji… ključna je sposobnost vplivanja!
  • (slika 3) kako uporabiti desno možgansko poloblo… odločila bodo čustva!?
  • (slika 4) predpogoj je poznati sebe in…. druge (osebnostne preference)
  • (slika 5) samozavest in samopodoba (ni)sta osebnostno pogojeni…
  • (slika 6) kaj si lahko sposodimo iz teorije pogajanj?
  • interaktivna vaja: sedanjost skozi oči preteklosti!

Prepričevalno komuniciranje

  • temeljne komunikacijske veščine: predpogoj?
  • aktivno poslušanje
  • spraševanje
  • interpretacija nebesedne govorice
  • vplivanje in prepričevanje
  • povzemanje in sumiranje
  • obvladovanje jeze, čustev in konfliktov

Vodenje (in komuniciranje) navzgor

  • zakaj je to še posebej zahtevno?
  • komuniciranje navzgor: trije koraki?
  • poznati vodjo
  • poznati sebe
  • načini upravljanja odnosov med vama
  • namigi za boljše odnose s šefom

Ključni koraki za uspešno prodajo

  • devet aktivnosti, ki jih vedno upoštevajte
  • razvoj in coaching prodajnikov
  • ključna veščina: razumevanje razlik
  • kako ravnati ob izgorelosti
  • šest coaching nasvetov za vašo prodajno ekipo

Oblike in metode dela

Usposabljanja vključujejo različne metode dela, od seminarskega dela in predavanj, do raznoraznih interaktivnih oblik dela z udeleženci: delo v parih in skupinah, vaje, diagnostični testi, interaktivno sodelovanje udeležencev, moderirane razprave, tematske skupine, simulacije, primeri dobre prakse, izmenjava izkušenj, samodiagnostični testi, ipd. Posamezna teme in vsebine se obravnavajo na osnovi podanih teoretičnih izhodišč, skupinskega dela, vaj, dialoga ter izmenjave izkušenj v obliki skupinskega coachinga. Udeleženci med srečanji pridobljeno znanje prenašajo v prakso, v primeru povezanih srečanj pa udeleženci na naslednjem srečanju predstavijo in izmenjajo svoje izkušnje. Utrjevanje pridobljenega znanja se lahko nadaljuje po zaključku programa s podporo vodjem v obliki individualnega poslovnega coachinga. Obsežna dodatna gradiva so udeležencem programov na razpolago v elektronskih oblikah ali na naši spletni strani.

Spletna usposabljanja

Prednosti “tradicionalnih” usposabljanj, lahko odslej izkusite tudi v virtualnem (spletnem) okolju. Vsa usposabljanja in coaching programi so uporabnikom na voljo tudi preko različnih oblik sodelovanja in programske opreme za videokonference (Zoom, MS Teams, Skype, GoTo, ipd.). Udeleženci se nam sicer res da pridružijo na daljavo iz svojega poslovnega (ali domačega) okolja, vendar še vedno lahko izkusijo elemente interaktivnosti in elemente teambuidinga. Virtualna usposabljanja trajajo do največ tri ure in potekajo z videokonferenco v sodelovanju z našimi predavatelji, ki pa so vam za dodatne informacije in vprašanja na voljo tudi pred in po samem usposabljanju.

Usposabljanja po meri

Pridružite se nam lahko na že razpisanih tradicionalih ali virtualnih delavnicah, lahko pa le te pripravimo za zaključene skupine znotraj podjetij in organizacij, na sedežu vašega podjetja oziroma na izbrani lokaciji ali v vaši virtualni učilnici. Vsa usposabljanja, tako vsebino kot način izvedbe, lahko vedno še dodatno prilagodimo vašim konkretnim potrebam, željam in pričakovanjem ter jih nadgradimo z vsebinami povezanimi s samo tematiko usposabljanja in vašimi poslovnimi cilji. Izpolnite obrazec v nadaljevanju ali nam pošljite povpraševanje na elektronski naslov pisarna@kadrovska-asistenca.si.

SPLETNI KADROVSKI REVIZOR

Prvi korak do brezskrbnega poslovanja

Dovolite, da hitro ocenim ustreznost vaših kadrovskih postopkov in dokumentov. 

 

Želite pomoč ali nasvet? Pišite nam in z veseljem vam pomagamo