Ponudba izobraževanj

Uspešnost in učinkovitost pri delu ne nastane, ko delamo več, ampak ko delamo bolje. Tudi zato so podjetja, ki spodbujajo učenje, bistveno bolj privlačna za zaposlene. Podjetja in vodje se morajo naučiti ustvarjati kulturo, ki je odprta do novih idej in permanentnega učenja, ustvarjanje takšne kulture pa je pogosto pogojeno z zaupanjem v svojega vodjo, ožje delovno okolje ter delovno skupino. Če imajo zaposleni ta občutek, delajo bolje in bolj zavzeto.

Podpora podjetjem za osebno rast in razvoj zaposlenih

Celovito ponudbo kadrovskih storitev, rešitev in orodij ter raziskovalno dejavnost, dopolnjujemo z organizacijo in izvajanjem številnih usposabljanj s področja delovnega prava, managementa, komuniciranja, ravnanja z ljudmi pri delu, produktivnosti in razvoja kadrov ter zlasti vodij in vodenja nasploh.

Strategije ravnanja z ljudmi pri delu

Razmere v katerih smo se znašli, so milo rečeno, negotove in nepredvidljive. Vsi skupaj se soočamo s strahom, ki ne da vpliva zgolj in samo na finančni trg, temveč vpliva na vse več organizacij in podjetij, ne glede na njihovo velikost.

Zavzetost zaposlenih in vodenje

Zavzetost zaposlenih je že dobro desetletje eden od ključnih vzročno posledičnih indikatorjev poslovne uspešnosti! V celoti je nadomestil nekdanje zadovoljstvo zaposlenih, katerega osrednja pomanjkljivost je spoznanje, da ne ponuja visokih korelacij s poslovno uspešnostjo!

Novi časi. Nove vrednote. Nova kultura.

Dandanes nihče več ne zanika pomembnosti koncepta zavzetosti zaposlenih, vendar si pri vsem tem optimizacije delovne in poslovne uspešnosti ni več mogoče predstavljati brez globjega razumevanja organizacijske kulture!

+

Komuniciranje za zavzetost zaposlenih

Študijska delavnica na temo komuniciranja je namenjena osebnemu izpopolnjevanju zaposlenih na različnih organizacijskih nivojih, za učinkovito dvosmerno komunikacijo s svojimi sodelavci.

s

Upravljanje sprememb ali... kaosa?

Večina poskusov transformacij podjetij in organizacij se ne uresniči na način, kot so kot so bili zastavljeni. Velik delež tovrstnih neuspehov se skriva v nezmožnosti organizacij za hitro spreminjanje in učenje.

Iz upravljanja v… razvoj del. uspešnosti

Organizacijska uspešnost je seštevek uspešnosti timov, oddelkov in… posameznikov! Zato ne preseneča pozornost, ki jo podjetja in organizacije z različnih področij znova namenjajo razvoju… in ne več “upravljanju” delovne uspešnosti.

Nova prodajna paradigma: vplivanje

Ste se kdaj vprašali kaj v resnici počnete in kako porabljate svoj čas? Verjamemo, da bi presenečeni ugotovili, da velik del svojega časa posvetite… “prodaji” ali drugače… poskusom tako ali drugače vplivati na druge!?

Želite pomoč ali nasvet? Pišite nam in z veseljem vam pomagamo